22 березня в Будинку природи відбувся семінар-тренінг «Впровадження ідей освіти для сталого розвитку в дошкільних навчальних закладах».

опубліковано 22 бер. 2016 р., 09:44 Адміністратор сайту

22 березня в Будинку природи відбувся семінар-тренінг «Впровадження ідей освіти для сталого розвитку в дошкільних навчальних закладах». Організатори семінару-тренінгу – Департамент освіти і науки, молоді та спорту, КП «Київський міський Будинок природи». У семінарі-тренінгу взяли участь методисти та вихователі дошкільних закладів, представники наукових, державних природоохоронних установ.

Модератор тренінгу Гавриш Наталія Василівна – завідувач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту КУ ім. Б.Гринченка, доктор педагогічних наук, професор. Тема: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»

Доповідач Половіна Олена Анатоліївна – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту КУ ім. Б.ГринченкаЮ кандидат педагогічних наук. Тема: «Теоретичні засади освіти для сталого розвитку».

Якщо кожна людина у світі буде і надалі підтримувати такий самий рівень споживання як зараз, то мешканцям Землі однієї планети вже не вистачить, бо її ресурси обмежені. Те, що людина бере у природи сьогодні за для своїх забаганок, а не за для особистої потреби – це ми відбираємо у майбутніх поколінь.  Кожна людина має бути щасливою і здоровою, а не «упакованою» поза межі. Один із способів довести цю думку до людей – допомогти нашим дітям зрозуміти, що є межа такої бездумної експлуатації ресурсів.  І діяти необхідно заради нашого фізичного здоров’я і життя наступних поколінь. Мета сталого розвитку – формування почуття особистості і колективної відповідальності за наслідки своєї діяльності і ставлення до природи. Тільки особистий досвід людини приносить користь і для самої людини, і для суспільства в цілому. Ми маємо бути добрими і дружніми один до одного та до природи. Велику роль у цьому відіграє наглядна агітація. Наприклад, людина, яка їде на велосипеді, - це не просто картинка, а вплив на свідомість, яке закарбується як дбайливе ставлення до природи та один до одного. Звичка формується тільки в спільній дії, а не в балачках та теоріях. Навички закріплюються тільки в діяльності та в особистих прикладах.

Comments